بارسلونا نیوز
آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا اگرچه توانستند با مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول قرارداد ببندند اما اجازه دعوت از او به نیوکمپ و برگزاری مراسم معارفه‌اش را ندارند. 
 
فنزبارسا10
 
پروسه انتقال لوئیس سوارز از لیورپول به بارسلونا کامل شد و او رسماً به آبی و اناری‌پوشان کاتالونیا پیوست اما فیفا اعلام کرده که طبق حکم مجازات جهانی کمیته انضباطی این سازمان، سوارز اجازه حضور در نیوکمپ برای شرکت در مراسم معارفه‌اش را ندارد.
 
مهاجم تیم ملی اروگوئه چندی پیش در جریان دیدار این تیم و ایتالیا در دور آخر بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2014 شانه جورجو کیه‌لینی، مدافع آتزوری را گاز گرفت و به سبب آن برای 4 ماه از تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال محروم شد که ممنوعیت حضور در استادیوم‌های فوتبال هم بخشی از مجازات وی محسوب می‌شود.
 
در همین راستا فیفا به بارسایی‌ها متذکر شده که حق ندارند برای مهاجم جدید خود چیزی در قالب مراسم معارفه برگزار کنند. در بیانیه‌ فدراسیون جهانی فوتبال آمده است: «محرومیت در نظر گرفته شده برای سوارز شامل تمام فعالیت‌های مرتبط با فوتبال می‌شود از همین رو او اجازه شرکت در مراسم عمومی مرتبط با فوتبال را ندارد و فرقی نمی‌کند که مکان برگزاری این مراسم کجا باشد. سوارز نمی‌تواند حتی در یک رویداد خیریه مرتبط با فوتبال نیز شرکت داشته باشد.»
 
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، اتحادیه فوتبال اروگوئه علیه حکم کمیته انضباطی فیفا به دادگاه داوری در ورزش (CAS) شکایت کرده و آن را نوعی نقض حقوق بشر دانسته‌ است. خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم اخیراً اعلام کرد اطمینان دارد که مدت محرومیت سوارز کاهش می‌یابد، اتفاقی که در صورت عدم وقوع مهاجم جدید کاتالان‌ها را تا اواخر ماه اکتبر از همراهی بارسا محروم می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 23 تير 1393 | 19:5 | نویسنده : amin salamt |
.: Weblog Themes By Bia2skin :.