در این کلیپ که در وب سایت آ.اس منتشر شده  گوشه ای از مهارت های داگلاس پریرا به نمایش در آمده است . بارسلونا سخت به دنبال خرید این مدافع است و طبق اعلام اسپورت که اولین بار خبر مذاکرات بارسلونا با این مدافع را منتشر کرد هفته ی آینده او به نیوکمپ می آید .
 
فنزبارسا10
 
دانلود کلیپ مهارت های داگلاس پریرا ( 1 دقیقه و 43 ثانیه ) :  با حجم 10 مگابایت


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:26 | نویسنده : amin salamt |
بازی بارسلونا در جام گمپر برای اولین بار این فرصت را برای حضور سه مهاجم آتشین بارسلونا فراهم می آورد .
 
فنزبارسا10
 
محرومیت سوارز باعث شده است این مهاجم نتواند تا مدتی در بازی های رسمی حضور یابد و بازی در جام گمپر ( غیر رسمی ) میتواند اولین فرصت تماشای بازی این سه مهاجم در کنار هم باشد .
 
همچنین این آخرین آزمون آبی اناری پوشان کاتالان قبل از شروع فصل است . پیش از این لوئیس انریکه اعلام کرده است سوارز در بازی در جام گمپر به میدان میرود . 
 
هنوز مشخص نیست نیمار نیز در ترکیب قرار میگیرد یا نه اما با توجه به شرکت نیمار در تمرینات اخیر احتمال حضور این ستاره ی برزیلی که در جام جهانی مصدوم شد نیز وجود دارد .


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:25 | نویسنده : amin salamt |
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
موندو دپرتیوو صفحه ی اول روزنامه ی خود را با عکسی از انریکه به چاپ رسانده است:
 
 
* ال موندو با تیتر ما آماده هستیم به صحبت های انریکه پرداخته است.
 
* این روزنامه از قول انریکه نوشت:ما خوشبین هستیم و خود را به خوبی بازسازی کرده ایم.
 
* موندو دپرتیوو از اعتماد به نفس بالای انریکه تمجید و تعریف کرده است.
 
* همچنین این روزنامه به انریکه یاداوری می کند که این بازی آخرین بازی پیش فصل است و بعد از این لالیگا شروع خواهد شد.
 
* داگلاس یکی از علاقه های بارسلونا برای خرید است.ارزش این مدافع 8 میلیون یورو است.اگر دنی آلوز فصل بعد در بارسلونا بماند او به صورت قرضی به تیم دیگری می رود.
 
* بارسلونا - لئون:20:30(به وقت اسپانیا)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
اسپورت صفحه ی اول روزنامه ی خود را به جام گمپر اختصاص داده است:
 
 
* اسپورت هم همانند ال موندو به جام خوان گمپر پرداخته است و با عکسی از مسی و سوارز نوشته است:گمپر به همراه مسی و سوارز
 
* این روزنامه درباره ی جام خوان گمپر می نویسد:اولین بازی سوارز در نوکمپ و بازگشت لئو به ترکیب بارسلونا
 
* اسپورت به صحبت های انریکه اشاره داشته است و نوشته است:هواداران از کارهای ما خوش حال می شوند.
 
* اسپورت از قول انریکه می نویسد که خرید های جدید در راه است.انریکه در مورد خروج دلوفئو و نقش مسی به عنوان مهاجم نوک نیز صحبت هایی داشته است.


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:24 | نویسنده : amin salamt |
به بهانه برگزاری 49امین دوره جام خوان گامپر مروری داشته ایم بر زندگی نامه این بازیکن، سرمایه گذار و ریاست جاودانه باشگاه بارسلونا.
 
 
هانس مکس یا به قول اسپانیایی ها خوان گامپر بزرگترین پسر و سومین فرزند آقای آگوست گامپر و روزینه اما هائسیگ  بود.
 
مادرش را در 8 سالگی به علت سل از دست داد تا به همراه پدرش برای یافتن شغلی بهتر برای اداره خانواده 6 نفره خود از شهر کوچک وینتردر به بازل سوئیس مهاجرت کرد. در نوجوانی هانس بیشتر به دو و میدانی و دو چرخه سواری مشغول بود و آن طور که بعد ها در مصاحبه ای یه آن اذعان کرد به انجام هر ورزشی از راگبی گرفته تا تنیس و حتی گلف روی آورده بود، به غیر از فوتبال. اما داستان از آن جا آغاز شد که حضور او در شهر بازل با اندامی ورزیده و آماده همراه با پا گرفتن تیم فوتبال بازل همراه شد تا پسرک داستان ما شانس خود را در فوتبال نیز امتحان کند و اینجا بود که وی توانست با هوش و استعداد بالای خود خیلی زود به بازوبند کاپیتانی این تیم دست یابد و از طرفی با استفاده از دستمزد نه چندان بالایش، باشگاه اف سی زوریخ سوئیس را به همراه تنی چند از دوستانش پایه گذاری کند.
 
فنزبارسا10
 
خوان گامپر جوان در سوئیس
 
در سال 1898  خوان که برای انجام چند معامله و تجارت شکر به آفریقا سفر کرده بود، در بازگشت به خانه تصمیم گرفت تا به دیدار خاله اش در شهر بارسلونا برود و این سفر آغاز ماجراجویی او در این شهر تاریخی لقب گرفت. اتفاقی که بعد ها از آن به عنوان دست سرنوشت یاد کرد.وی پس از آمدن به بارسلونا تحت تاثیر فرهنگ و زبان مردمان این سرزمین قرار گرفت و تصمیم گرفت تا ادامه زندگی و تجارتش را در این شهر دنبال کند.در 22 اکتبر 1889 و پس از  نزدیک به یک سال حضور در بارسلونا و در حالی که  علاوه بر تجارت به عنوان خبرنگار اختصاصی  برای روزنامه ای در سوئیس نیز  مشغول به کار بود به ناگاه آگهی را در روزنامه لس دپورتیوو مشاهده کرد که در آن خبر از تاسیس یک باشگاه فوتبال در این شهر خبر داده بودند. وی در حالی که تنها 23 سال سن داشت و با توجه به تجربه موفق اش در تیم های بازل و زوریخ سوئیس در روز 29 نوامبر سال 1899 با گیمناسیو سوله موسس اولیه بارسلونا برای سرمایه گذاری در این تیم به توافق رسید تا یکی از پرافتخارترین باشگاه های دنیای فوتبال متولد شود.گامپر در اولین اقدام خود برای این باشگاه به علت علاقه به تیم سابقش بازل سوئیس پیراهن راه راه آبی و اناری را برای این تیم انتخاب کرد و به عنوان کاپیتان و سرمربی تیم با دعوت از هم بازیان سابقش در سوئیس تیم فوتبال بارسلونا را تشکیل داد. وی در حدفاصل سال های 1899 تا 1903 و در اوج دوران جوانی  در 51 مسابقه برای بارسلونا به میدان رفت و توانست با به ثمر رساندن بیش از 100 گل اولین افتخار تاریخ این تیم را که قهرمانی در رقابت های کوپا ماکایا که تنها  تورنمنت فوتبالی در ایالت اتالونیا به حساب می آمد و همچنین نایب قهرمانی اولین دوره رقابت های کوپا دل ری در سال 1902 برساند.
 
فنزبارسا10
 
آگهی تاسیس باشگاه بارسلونا در روزنامه لس دپورتیوو
 
 گامپر در مجموع در 5 دوره مختلف و البته کوتاه ( 1908 تا 1909، 1910 تا 1913، 1917 تا 1919، 1921 تا 1923، 1924 تا 1925) ریاست باشگاه را در دست گرفت. در آن سال ها به وی  همچون ناجی تیم نگاه می شد و هر بار که بارسا در هز زمینه ای چه از نظر فنی و چه از نظر اقتصادی داخل یا خارج از زمین به مشکل می خورد، همگان به یاد او می افتادند. وی در دوران حضورش به عنوان ریاست باشگاه توانست تا با توسعه زمین کارر اینداستریا اولین استادیوم تاریخ باشگاه بارسلونا را با ظرفیت 6 هزار نفر در سال  1909 برپا سازد و پس از آن نیز در سال 1922 اولین کانون هوادارای باشگاه را با نزدیک به 10 هزار  نفر تشکیل داد و در نهایت استادیوم تاریخی و معروف لس کورتس را در همان سال با ظرفیت 20 هزار نفر بر پا ساخت. گفتنی است استادیوم لس کورتس که بعد ها ظرفیتش تا 60  هزار نفر نیز افزایش یافت، تا سال 1957 و قبل از منتقل شدن بازی های خانگی بارسلونا به نیوکمپ همچنان مورد استفاده قرار می گرفت.
 
فنزبارسا10
 
استادیوم لس کورتس در بارسلونا
 
او همچنین پائولینیو آلکانتارا مهاجم اسپانیایی - فیلیپینی آن دوران را که توانست با به ثمر رساندن 369 گل در 357 مسابقه( البته تا قبل از ظهور پدیده ای به نام لیونل مسی)  بهترین گلزن تاریخ باشگاه را در سال 1917 به خدمت گرفت و توانست با درخشش او بارسلونا را سه بار به عنوان قهرمانی رقابت های کوپا دل ری، معتبرترین تورنمت آن روزهای فوتبال اسپانیا پیش از آغاز رقابت  های لالیگا در سال 1929 برساند،اما با کسب همه این افتخارات سرانجام داستان زندگی پرزیدنت گامپر هرگز نشانی از دوران موفقیت آمیزش در مستطیل سبز نداشت.
 
فنزبارسا10
 
پائولینیو آلکانتارا، برترین گلزن تاریه بارسلونا پس از لیونل مسی
 
وی در نهایت و در 30 جولای 1930  در حالی که 53 سال بیشتر نداشت،  پس از شکست خوردن تلاش هایش در راه استقلال کاتالونیا و افزایش شدید مشکلات باشگاه و بسته شدن 6 ماهه استادیوم لس کورتس پس از سپری کردن یک دوره افسردگی شدید، تصمیم گرفت تا با خاتمه دادن به زندگی خود و پس از یک خودکشی شبانه خانه اش را از نزدیکی ساختمان مرکزی باشگاه بارسلونا به قبرستان معروف مونتجوئیک در این شهر منتقل کند.
 
فنزبارسا10
 
آخرین تصویر به جا مانده از خوان گامپر
 
در سال 1966 میلادی انریک یائودت ریاست آن زمان باشگاه بارسلونا تصمیم گرفت تا در دیداری نمادین و پیش از آغاز رقابت های فصل جدید، جامی را برای یادبود خوان گامپر برگزار کند. این جام در ابتدا با شرکت چهار تیم برگزار می شد، اما در این سال ها به علت فشردگی برنامه های پیش فصل تیم، تنها در یک مسابقه خلاصه شده است. هر چند که علاوه بر انجام این مسابقه،  این جام که همواره اولین بازی فصل جدید بارسلونا در استادیوم نیوکمپ است شامل مراسم های دیگری از جمله معارفه بازیکنان جدید، یادبود ستارگان قدیمی و برگزاری آیین های سنتی کاتالونیا نیز می شود.تاکنون این جام برای 48 دوره برگزار شده است و علاوه بر بارسلونا تیم های سرشناس دیگری همچون بایرن مونیخ، اینتر و آث میلان، بوکاجونیورز و سانتوس نیز دعوت سران آبی اناری ها را برای حضور در این مسابقه پذیرفته اند و در روز دوشنبه، 18 آگوست 2014 نیز 49امین دوره این مسابقه با رونمایی از بارسلونای لوئیز انریکه با ستارگان جدید خود نظیر لوئیز سوارز و ایوان راکتیچ  و برگزاری مراسم تقدیری از رافائل ارکز، کارلس پویول و ویکتور والدز ستارگان سابق آبی اناری ها برگزار خواهد شد.
 
 
فنزبارسا10
 
جام خوان گامپر 2014 در دستان لوئیز سوارز


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:23 | نویسنده : amin salamt |

عید به نظر میرسید چنین جنبشی به راه بی افتد و نیمار در آن شرکت نکند . در زیر میتوانید کلیپ ریختن یخ بر روی سر نیمار در حمایت از بیماران ALS را دانلود کنید . هر شخصی که یخ را بر سرش میریزد باید از سه نفر دیگر نیز برای این کار دعوت کند.نیمار از نایل هوران ( خواننده ) , روبینیو  و  زونیگا دعوت کرده است تا در این جنبش شرکت کنند. توضیح  در مورد این بیماری

 
فنزبارسا10
 
دانلود کلیپ ریختن یک سطل یخ روی سر نیمار ( 1 دقیقه و 19 ثانیه ) : با حجم 10 مگابایت


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:21 | نویسنده : amin salamt |
باشگاه بارسلونای اسپانیا در شرایطی در رقابت سنتی جام خوان گمپر رودرروی باشگاه لئون مکزیک قرار می‌گیرد که سرمربی این تیم تصمیم دارد از مهاجم محروم و جدید خود در این بازی بهره گیرد.
 
فنزبارسا10
 
جام دوستانهٔ فوتبال موسوم به خوان گمپر هر ساله در ماه آگوست و پیش از آغاز رقابت‌های لالیگا به میزبانی ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود، رقابتی که به افتخار خوان گمپر، یکی از مؤسسان باشگاه بارسلونا نامگذاری شد.
 
بر اساس این گزارش،‌این رقابت امشب نیز قرار است میان دو تیم بارسلونا و لئون مکزیک در شرایطی برگزار شود که احتمال حضور لیونل مسی و نیمار، دو ستاره بزرگ بارسا وجود دارد و لوئیز انریکه‌، سرمربی این تیم بر حضور لوئیز سوارز،‌مهاجم اروگوئه‌ای و محروم این تیم در این بازی تاکید کرده است.
 
در بخش دیگری از این گزارش آمده است: نیمار البته همچنان با مصدومیت شدیدی که در جام جهانی نصیبش شد دست به گریبان است ولی با این حال امکان بازی وی در رقابت فردا غیرمحتمل نیست. از سوی دیگر لیونل مسی نخستین حضور خود در فوتبال را پس از شرکت در اردوهای آماده‌سازی پیش‌فصل تجربه خواهند کرد.
 
نیمار در تمرینات تیم بارسلونا به طور کامل و تمام وقت شرکت کرده است و به نظر می‌رسد مشکل چندانی برای حضور در این بازی‌ و بازی‌های دیگر تیم خود ندارد. البته ممکن است وی نتواند تمام 90 دقیقه را در بازی فردا به میدان برود، اما از حضور خود در میدان که احتمالا یک نیمه خواهد بود، اطمینان کامل دارد.
 
این گزارش در ادامه می‌افزاید: درباره لیونل مسی نیز باید گفت که او پس از پایان رقابت‌های جام جهانی به طور کامل استراحت کرده است و اکنون نیز شانس این را دارد که پیش از آغاز رقابت‌های لیگ اسپانیا در هفته آینده، در بازی فردا برای تیم بارسلونا به میدان برود. اما در عین حال به نظر می‌رسد این بازی برای لوئیز سوارز نیز به فرصت خوبی برای هنرنمایی تبدیل شود و او بتواند نخستین حضور خود در میادین را پس از اعمال محرومیت فیفا تجربه کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دادگاه داوری ورزش اخیرا حکم فیفا مبنی بر محرومیت کامل سوارز از تمامی فعالیت‌های فوتبالی و تمرینی را کاهش و به وی اجازه شرکت در تمرینات تیمی و حضور در مسابقات دوستانه را داده است.
 
فنزبارسا10
 
به همین دلیل سوارز امکان حضور در بازی فردا در چارچوب جام گمپر را دارد. در واقع به نظر می‌رسد این آخرین شانس لوئیز انریکه برای شناخت ترکیب اصلی تیمش برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو است و البته وی ممکن است در این بازی دست‌کم در نیمه اول تیم پرقدرتی را به میدان بفرستد.
 
در این بازی احتمالا سرخیو بوسکتس مرکز ثقل خط میانی تیم خواهد بود و آندرس اینیستا و ایوان راکیتیچ به عنوان دو بال کناری مشکلات بسیاری را برای تیم مکزیکی ایجاد خواهند کرد. ژاوی نیز در این بازی نقش مهم خود را ایفا خواهد کرد و  برای این بازی آماده خواهد بود.
 
جرمی ماتیو و ژرارد پیکه نیز دو بازیکن مرکزی خط دفاعی بارسا خواهند بود، در حالی که یوردی آلبا و دنی آولس نیز به عنوان دو مدافع کناری در بازی حضور خواهند داشت.
 
باید در این بازی منتظر ماند و دید که لوئیز انریکه برای استفاده از سیستم 3-2-3-2 و یا سیستم 4-3-3 تا چه حد شجاعت دارد. این در شرایطی است که رافائل مارکز، مدافع برجسته سال‌های گذشته بارسلونا در این بازی وداعی باشکوه با تیم خود و ورزشگاه نیوکمپ خواهد داشت. بازیکنی که البته برای تیم لئون مکزیک در دو سال اخیر توپ زده و اکنون از این تیم نیز جدا شده و به تیم دیگر لیگ کشور خود، یعنی مکزیک پیوسته است.


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:21 | نویسنده : amin salamt |
رافا مارکز مدافع مکزیکی سابق بارسا که در حال حاضر در تیم لئون گوادالاخارا توپ می زند؛ دیروز تایید کرد که در بازی روز دوشنبه مقابل بارسلونا به میدان خواهد رفت.
 
 
جام خوان گامپر امسال بین بارسا و لئون روز دوشنبه در نوکمپ برگزار می شود.
 
مارکز در مصاحبه با تلویزیون بارسا گفت : "از اینکه دوباره در بارسلون هستم خوشحالم. بهترین دوران شخصی و ورزشی ام را در بارسلونا سپری کردم "
 

وی در مورد تیم فعلی بارسا نیز چنین گفت : " این بارسا تیم کاملی است. با بازیکنانی بسیار با کیفیت. انریکه این توانایی را دارد تا بارسا را دوباره به قهرمانی برساند. سوارس یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیاست.او می تواند بارسا را خطرناک تر و قدرتمند تر از گذشته کند



تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:19 | نویسنده : amin salamt |
نیمار اگر چه به تمرینات بازگشته است اما همچنان از جلیقه ای نیز استفاده میکند که پس از مصدومیت از ناحیه ی کمر پزشکان برای او در نظر گرفته اند .
 
فنزبارسا10


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:18 | نویسنده : amin salamt |
لوییس سوارز مهاجم جنجالی دنیای فوتبال امروز در ورزشگاه نوکمپ ظاهر می‌شود.
 
فنزبارسا10
 
سوارز خرید بزرگ بارسلونا در تابستان امسال بنا به گفته لوییس انریکه سرمربی کاتالان‌ها، برای دقایقی در ترکیب تیمش برابر لئون مکزیک در دیدار دوستانه جام خوان گَمپر به میدان خواهد رفت.


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:18 | نویسنده : amin salamt |
تمرینات دیروز با حضور 24 بازیکن پیگیری شد.
 
فنزبارسا10
 
دانلود کلیپ بخش هایی از تمرینات دیروز 17 آگوست ( 5 دقیقه و 28 ثانیه ) : با حجم 27 مگابایت


تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 15:16 | نویسنده : amin salamt |
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Bia2skin :.