ستاره آرژانتینی بارسا در صفحه اجتماعی خود عکسی به یادگار از رکورد شکنی های تاریخی خود منتشر کرده است.

 

در یک هفته رویایی، لئو مسی با دو هتریک برابر سویا و آپوئل رکورد گلزنی در تاریخ لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را شکست. اکنون وی با انتشار عکسی از دو توپ این دو بازی که وی با آنها موفق به ثبت رکورد جدید خود شده است، شادی خود را با طرفداران و دوست دارانش تقسیم کرده است.

 

 

 

در این عکس مشخص است که او این توپها را به امضای هم تیمی ها و بازیکنان بارسا رسانده است تا آنها را نیز در رکورد شکنی خود سهیم کند.



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:42 | نویسنده : amin salamt |

10 تن در بازیکنان تیم بارسلون در بین نامزدین برترین بازیکنان جهان در سال 2014 قرار گرفته اند.

 

پس از اعلام لیست نهایی نامزدهای 11 نفر برتر جهان در سال 2014، مشخص شد که 10 تن از آبی و اناری پوشان نیز در بین 55 نامزد این جایزه معتبر حضور دارند. در این بین باشگاه بارسلونا در چهار پست زمین در این لیست نماینده دارد که اسامی آنها را در ادامه مشاهده می کنید: کلودیو براوو در بین 5 نامزد پست دروازه بانی، پیکه، آلبا، ماسکرانو و آلوس در بین 20 مدافع برتر، ژاوی و اینیستا در بین 15 نامزد انتخاب شده برای خط میانی و مسی، نیمار و سوارز نیز در میان 15 مهاجم برتر.

 

 

 

معرفی 11 نفر برتر در مراسم انتخاب برترین بازیکن سال

 

از بین 60 هزار بازیکن حرفه ای از سرتاسر جهان برترین بازیکنان جهان در پستهای مختلف زمین را انتخاب می کنند و منتخبین این رای گیری نیز در مراسم اهدای توپ طلا به برترین بازیکن جهان در سال 2014 که در شهر زوریخ سوییس برگزار می شود، اعلام خواهند شد. در این بین، مسی، ژاوی و اینیستا امیدوارند تا امسال نیز همانند سال گذشته در بین 11 مرد برتر سال قرار بگیرند.



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:41 | نویسنده : amin salamt |

بر اساس گزارش داور بازی، لیونل مسی به دلیل اتلاف وقت در آخرین دقایق دیدار والنسیا مقابل بارسلونا کارت زرد دریافت کرده است.

 

روز سه شنبه باشگاه بارسلونا درخواست فرجام خواهی برای بخشیده شدن کارت زرد لیونل مسی در دیدار والنسیا مقابل بارسلونا به کمیته برگزاری مسابقات ارائه خواهد داد. لازم به ذکر است که این بازیکن پس از به ثمر رسیدن گل بوسکتس توسط داور مسابقه به دلیل اتلاف وقت جریمه شد، در حالی که تاخیر مسی در بازگشت به مسابقه به دلیل برخورد جسم پرتاب شده توسط هواداران والنسیا به سر او بود.

 

 

 

داوید فرناندس بوربالان داور این بازی در گزارش پس از بازی خود دلیل نشان دادن اخطار به شماره 10 بارسلونا را این گونه بیان کرده است: «مسی پس از به ثمر رسیدن گل بارسلونا، به قصد اتلاف وقت برای مدت طولانی بازی را از جریان انداخت».


برچسب‌ها: مسی

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:39 | نویسنده : amin salamt |

پس از حوادثی که روز یکشنبه میان هواداران اتلتیکو مادرید و دپورتیوو لاکرونیا رخ داد، باشگاه بارسلونا اعلامیه ای رسمی بر علیه خشونت در فوتبال صادر کرد.

 

در زیر متن کامل بیانه صادر شده توسط باشگاه بارسلونا را مشاهده می نمایید:

«در پی حوادث رخ داده در دیدار اتلتیکو مادرید و دیپورتیوو لاکرونیا که منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر شد، باشگاه بارسلونا با قاطعیت اعلام می کند که مخالف هرگونه عمل خشونت آمیز در جهان ورزش و خصوصاً فوتبال می باشد.»

 

 

 

در همین راستا، باشگاه بارسلونا روز یکشنبه طی تماسی با وزیر امور خارجه ورزشی، لیگ حرفه ای فوتبال و فدراسیون فوتبال اسپانیا دیدگاه خود درباره این رخداد را بیان کرده و همکاری خود برای کمک به ریشه کن کردن هرگونه خشونت در ورزش و اطمینان یافتن از رخ ندادن اتفاقاتی همچون روز یکشنبه را اعلام کرد.



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:34 | نویسنده : amin salamt |

فیفا به تازگی لیست برترین مهاجمین جهان در سال گذشته را اعلام کرد که در این میان نام سوارز، مسی و نیمار از تیم بارسلونا به چشم می خورد.

 

سوارز، مسی و نیمار سه بازیکن تیم بارسلونا توسط فیفا در بین نامزدهای برترین مهاجمین جهان در فصل 2013/14 قرار گرفته اند. این سه مهاجم در بین لیست 15 نفره مهاجمانی قرار دارند که همگی جزء چهره های نام آشنای دنیای فوتبال به شمار می روند. دیگر بازیکنانی که برای قرار گرفتن در بین سه مهاجم برتر سال انتخاب شده اند عبارتند از: سرخیو آگوئرو (آرژانتین، منچستر سیتی)، گرت بیل (ولز، رئال مادرید)، کریم بنزما (فرانسه، رئال مادرید)، دیگو کاستا (اسپانیا، چلسی)، کریستیانو رونالدو (پرتغال، رئال مادرید)، زلاتان ابراهیموویچ (سوئد، پاریس سنت ژرمن)، روبرت لواندوفسکی (لهستان، بایرمونیخ)، توماس مولر (آلمان، بایرمونیخ)، مارکو رویس (آلمان، دورتموند)، فرانک ریبری (فرانسه، بایرمونیخ)، آرین روبن (هلند، بایرمونیخ) و وین رونی (انگلستان، منچستر یونایتد).

 

 

 

بیش از 60 هزار فوتبالیست حرفه ای در سرتاسر دنیا در رای گیری برای انتخاب 11 مرد برتر فوتبال در سال 2014 شرکت می کنند. از 11 نفر برتر در مراسم انتخاب برترین بازیکن جهان که در تاریخ 22 دیماه در شهر زوریخ سوییس برگزار خواهد شد، پرده برداشته می شود.


برچسب‌ها: مسی

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:32 | نویسنده : amin salamt |

سرخیو بوسکتس با به ثمر رساندن گل حساسی در واپسین لحظات بازی، بارسلونا را به یک پیروزی ارزشمند در مستایا رساند. 

 

یکشنبه شب، دو تیم بارسلونا و والنسیا دیدار حساس و نفسگیری را مقابل هم برگزار کردند؛ دیداری که این دو تیم تا دقایق پایانی آن همه کار کردند به غیر از گل زدن. به نظر می رسید که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان می رسد، اما گل سرخیو بوستکی در سومین دقیقه از وقت های تلف شده این دیدار، پیروزی ارزشمندی را برای آبی و اناری پوشان در جهنم مستایا رقم زد.

 

 

 

سلاطین مالکیت توپ

 

تنها تغییر بارسلونا در این بازی نسبت به بازی قبلی آنها در لالیگا، قرار گیری ماسکرانو به جای راکیتیچ بود؛ جایی که انریکه از این بازیکن آرژنتینی در کنار بوسکتس استفاده کرد.


برچسب‌ها: بوسکتس

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:30 | نویسنده : amin salamt |

براوو، بوسکتس، سوارز، کارتهای زرد و سمت راست بارسلونا همگی از نکات جالب بازی یک شنبه شب کاتالانها در مستایا بودند که در پیروزی 1 بر 0 آنها نقش کلیدی ایفا کردند.

 

 

 

بازی یکشنبه شب بارسلونا مقابل والنسیا نکات کلیدی بسیاری داشت که در اینجا به 5 مورد آن اشاره خواهیم کرد.

 

 

کلودیو براوو: این دروازه بان شیلیایی با سه مهار استثنایی که در این بازی انجام داد، تا قبل از اینکه بوستکس گل پیروزی بخش آبی و اناری پوشان را به ثمر برساند ستاره بی چون و چرای این بازی بود. او در نیمه اول ضربه سهمگین رودریگو را مهار کرد و بار دیگر در همین نیمه در موقعیت تک به تک مانع از گلزنی فقولی شد. او در اواخر بازی نیز نگردو را از به ثمر رساندن گل بازداشت



تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:25 | نویسنده : amin salamt |

پس از شکسته شدن رکورد زارا و گنزالس توسط مسی با دو هت تریک پیاپی، تیم والنسیا قربانی بعدی این فوق ستاره آرژانتینی خواهد بود.

 

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا هفته گذشته موفق شد بار دیگر دو هت تریک پیاپی را به نام خود ثبت کند. با انجام دادن این کار، مسی موفق شد در جریان پیروزی 5-1 تیمش مقابل سویا، رکورد زارا را شکسته و به تنهایی در صدر جدول گلزنان تمام ادوار لالیگا جای بگیرد. اما این پایان ماجرا نیست و این نابغه سه شنبه شب هفته گذشته در قبرس نیز رکورد رائول را شکسته و به برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.

 

 

 

هت تریک در مستایا

 

در روز یکشنبه نیز او در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که به هیچ وجه با گلزنی در آنجا نا آشنا نیست. در دیدار قبلی بارسا در مستایا، مسی تا قبل از دقیقه 41 هت تریک خود را کامل کرد تا تیمش را در آستانه پیروزی در آن دیدار قرار دهد. در ادامه تیم والنسیا موفق شد دو گل را پاسخ بدهد، اما در پایان هت تریک مسی سه امتیاز ارزشمند را برای آبی و اناری پوشان به ارمغان آورد تا آنها سه امتیاز حساس را از جهنم مستایا کسب کنند.


برچسب‌ها: مسی

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:17 | نویسنده : amin salamt |

انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود اعلام کرد که بارسلونا به خوبی از قدرت والنسیا در خانه آگاهی دارد و این دیدار یک آزمایش بزرگ برای آبی و اناری پوشان محسوب می شود.

 

تیم بارسلونا روز یکشنبه در یکی از سخت ترین دیدار های خارج از خانه خود در شهر والنسیا به مصاف تیم اول این شهر خواهد رفت. لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این بازی عنوان کرد: «تیم والنسیا شرایط متفاوتی با فصول گذشته دارد و آنها در ورزشگاه خانگی خود تیم بسیار خطرناکی نشان داده اند». وی اضافه کرد: «آنها در تمامی نقاط زمین بازیکن بسیار خوبی همانند نگردو خریداری کرده و بازیکن جوان این تیم مثل آلکاسر و گایا به خوبی خود را اثبات کرده اند».

 

 

 

روند پیروزی های پیاپی

 

بارسلونا در چهار بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است و لوچو درمورد این موضوع عنوان کرد: «اگر از شکست می ترسید، نباید خانه را ترک کنید. پیروزی در مستایا می تواند روحیه بسیار بالای به تیم داده و باعث ادامه یافتن روند پیروزی های اخیر شود».


برچسب‌ها: انریکه

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:15 | نویسنده : amin salamt |

لیست نهایی برترین مدافعین اروپا از منظر FIFPro اعلام شد و نام 4 مدافع بارسلونا در این بین به چشم می خورد.

 

جرارد پیکه، خاویر ماسکرانو، جوردی آلبا و دنی آلوز چهار مدافع منتخب تیم برای قرارگیری در ترکیب منتخب اروپا در سال 2014 هستند. در مجموع 20 بازیکن در خط دفاعی توسط 60000 نفر از اهالی فوتبال انتخاب شده اند که نتیجه نهایی برای انتخاب بهترین ها در 12 ژوئن در زوریخ سوئیس اعلام خواهد شد.

 

 

 

16 بازیکن دیگر در این بین به شرح زیر هستند: آلابا، فیلیپ لام و بواتنگ از بایرن مونیخ، کارواخال، راموس، واران، په په و مارسلو از رئال مادرید، داوید لوئیز و تیاگو سیلوا از پاریس سنت ژرمن، فیلیپ لوئیز و ایوانوویچ از چلسی، دیگو گودین از اتلتیکو مادرید، هوملس از دورتموند، کمپانی و زابالتا از منچستر سیتی.


برچسب‌ها: بارسلونا

تاريخ : یک شنبه 16 آذر 1393 | 20:11 | نویسنده : amin salamt |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Bia2skin :.